Πολιτικές

Α. ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΑΦΙΞΗ

Μετά την online κράτηση σας θα επικοινωνήσουμε μαζί  σας για να σας δώσουμε αριθμό λογαριασμού Ελληνικής Τράπεζας για να βάλετε προκαταταβολή  30 % του συνολικού ποσού . Μετά την κατάθεση του ποσού, σας στέλνουμε εντυπο στο email σας με την επιβεβαίωση της κράτησης , το οποίο πρέπει να έχετε μαζί σας κατά  την άφιξη.

Β.ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΤΩΝ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΩΝ

I.Αν ο πελάτης ακυρώσει για οποιοδήποτε λόγο την κράτησή του, η προμήθεια που κατέβαλε στο apartmentsvillas.gr  θα του επιστραφεί στο ακέραιο αν η ακύρωση πραγματοποιηθεί τουλάχιστον 60 μέρες πριν από την ημερομηνία άφιξής του. To apartmentsvillas.gr  θα επιστρέψει το ποσό εντός 10 ημερών από την ακύρωση. Σε κάθε περίπτωση, ο πελάτης δε θα οφείλει κανένα άλλο ποσό. 

ΙΙ.Στην περίπτωση που για λόγους ανώτερης βίας (πυρκαγιά, υπέρτατη αδυναμία διάθεσης του διαμερίσματος) αναγκαστούμε να ακυρώσουμε την κράτησή σας, αναλαμβάνουμε τη δέσμευση να σας εξασφαλίσουμε ένα άλλο κατάλυμα της ίδιας  κατηγορίας που να βρίσκεται στην ίδια περιοχή, με το κατάλυμα που αρχικά κρατήσατε και με τους ίδιους οικονομικούς όρους. Εάν η πρόταση που θα σας κάνουμε δε σας βρίσκει σύμφωνους, θα σας επιστρέψουμε το σύνολο των χρημάτων που μας έχετε καταβάλλει. Σε καμία όμως περίπτωση δε θα δικαιούστε επιπλέον αποζημίωση. 

Γ. ΑΦΙΞΗ .

1) Ένας εκπρόσωπός μας θα επικοινωνήσει μαζί σας  και θα  σας υποδεχθεί στο κατάλυμα, ο οποίος  θα σας δώσεις όλες τις απαραίτητες εξηγήσεις για μία άνετη διαμονή στο σπίτι , θα σας δείξει, εφόσον το επιθυμείτε, τη γειτονιά και θα σας εξηγήσει πώς να μετακινηθείτε στην περιοχή στην οποία χρειάζεται να μεταβείτε. Θα σας δώσει έντυπα στα οποία θα σας βοηθήσουν  να γνωρίσετε  την περιοχή , με προτάσεις για καλό φαγητό, παραλίες για κολύμπι, ποτό το βράδυ , και SUPER MARKET για τις αγορές. 

2) Εσείς με την σειρά σας δείχνεται την επιβεβαίωση της κράτησης , δείχνετε την ταυτότητα η το  διαβατήριο σας, και καταβάλετε το υπόλοιπο ποσό της κράτησής σας.

3) Σεβασμός της κοινής ησυχίας  είναι ένα θέμα που δείχνει πολιτισμό και επιβάλεται : το βράδυ 23:00 - 8:00 το πρωί και το μεσημέρι 15:00 - 17:00 

4) Αν προκύψει  κάποιο πρόβλημα κατά τη διάρκεια της διαμονής σας χρειαστείτε βοήθεια σχετικά με τη λειτουργία των συσκευών ή επιθυμείτε να μας ενημερώσετε για κάποιο πρόβλημα που τυχόν προέκυψε, μπορείτε ανά πάσα στιγμή να μας καλέσετε στο τηλέφωνο που θα σας κοινοποιήσουμε. Δεσμευόμαστε να διορθώσουμε το συντομότερο το πρόβλημα που παρουσιάσθηκε σύμφωνα με όσα προβλέπονται από την περιγραφή του διαμερίσματος στην ιστοσελίδα μας. 

Δ. ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ.  Η αποχωρήσΗ από το κατάλυμα 10.00 -1030 διότι τα διαμερίσματα είναι μεγάλα και χρειαζεται 3-5 ώρες για να καθαριστούν ώστε να  έρθει ο επόμενος πελάτης.

.*** Για έκτακτες περιπτώσεις , οταν οι  ένοικοι, έχουν εμφανώς αντισυμβατική συμπεριφορά ή προσβάλουν τα χρηστά ήθη,  το apartmentsvillas.gr ,διατηρεί το δικαίωμα να καταγγείλει και να διακόψει  την  διαμονή του  ενοίκου από το κατάλυμα.